mandag den 26. marts 2007

Så skal der pakkes ned

Som flere af jer allerede ved fra mit nyhedsbrev, så har jeg nu haft flytte-uldsalg over et par uger, for at få tyndet lidt ud i varelageret.
Og det gik jo over al forventning, så nu er der heldigvis ikke nær så mange ting, der skal flyttes med over til Samsø :o)

Nu har jeg lukket butikken ned, men du er stadig velkommen til at kigge ind på http://hobbyboden.dk og se om der skulle være nogle idéer du kunne bruge.

Mens butikken er lukket ned, vil jeg også rydde lidt op i sortimentet, så der kan blive gjort plads til en masse nye og spændende varer, bl.a.:
  • Scrapbooking - Udvalget til scrapbooking vil blive udvidet, med bl.a. syrefrit karton i 30x30 og med masser af tilbehør og klæbeprodukter.
  • Stempler - "Rubber Stamping" er utrolig populært i udlandet, og det er ikke uden grund !! Jeg forventer at få en serie helt unikker stempler hjem til butikken og masser af tilbehør som f.eks. stempelpuder i masser af farver samt embossingpulver.
  • Håndlavet Papir - Man kan hurtig blive grebet af at lave sit eget smukke papir til brug som f.eks. baggrunde til kort. Der vil komme forskellige værktøjer, råmasser og tilbehør i butikken.
  • Floral Punch Craft - Udover flere nye punches og nyt værktøj, vil der også komme farvet papir i mange forskellige varianter.
  • Voksmaleri (encaustic) - Det har været en succes indtil videre, så også her vil sortimentet blive udvidet, med bl.a. flere farver voks i "løs vægt".

1 kommentar:

  1. Rigtig god flytning Gitte og held og lykke med jeres "nye liv" som ø-boere.
    Jeg glæder mig meget til, at se hvad du får hjem til scrapbooking og rubberstamping, det er jo lige noget for mig, nu hvor punchreolen er fyldt op :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...