lørdag den 29. december 2007

Cyber Crop

I går var der "cyber crop" på http://thescrapcat.forumup.dk/ - og jeg nåede selv at deltage i de 5 af udfordringerne, inden jeg blev for træt (det er de sidste par uger med influenza/ondt i halsen, der stadig spøger i kroppen, tror jeg).

For de, der aldrig har hørt om Cyber Crop før, så kan jeg fortælle, at det er et arrangement som foregår på nettet - dvs. at man sidder hjemme hos sig selv og scrapper. Arrangørerne kommer så med nogle udfordringer, f.eks. hveranden time i løbet af hele dagen, og man har så et bestemt tidsrum til at lave og uploade sine "besvarelser".
Det er rigtig sjovt, og jeg kan varmt anbefale det - man arbejder tit på en hel anden måde, når man er under tidspres.
Det kan være svært at forberede sig, for man aner ikke hvilke opgaver, der vil komme - men man kan ihvertfald sørge for at have en stak fotos klar, så der er noget at gå i gang med.

Herunder viser jeg de udfordringer jeg deltog i:

Udfordring 1
Udfordring 2

I skal lave et LO, hvor I bruger min. to ud af disse tre:
- tekst som dekoration
- maling
- filt / stof
Udfordring 3
Udfordring nr. 3 bestemmer I deltagere. De første tre udfordringer, der kommer ind fra jer, bliver opgave nr. 3...
Lav et LO med
- Minimum 3 billeder
- Stempler / aftryk og
- Metalpynt
Udfordring 4
I skal scrappe på alt andet end et LO. Vi ser gerne brug af morgenmadspakker, pålægchokoladebakker osv.
Jeg brugt en æske, der havde været opvasketabs i...

Udfordring 5
Lav et LO, hvor du kun bruger følgende materialer:
Billeder
1 ark karton
2 ark mønsterpapir
en pen
1 stor eller 5 små blomster

Alt i alt er jeg rimelig tilfreds med mine resultater - men I må meget gerne skrive en kommentar med ris og/eller ros, hvis I synes - det er den bedste måde at lære på :o)

9 kommentarer:

  1. Kun ros til dig herfra. Mig og Ragna sad og måbede over det ord-skib. Det er SÅ flot!! Og hamrende flot overskrift på det Lo med kagerne - er det håndskrift??

    SvarSlet
  2. Hold da op, du har godt nok nået at lave mange ting:-) Ikke kun mange, men også mange flotte ting :-)

    God nytår til dig og din familie :-)

    SvarSlet
  3. Til Marianne:

    Skibet er lavet af rubons, som jeg først klippede ud af arkene og derefter brugte ret lang tid på at få puslet på plads, inden jeg gnubbede dem fast på papiret.

    Og ja, bogstaverne er håndskrift - faktisk er de MEGET inspireret af en artikel i My Scrap Corner 3 (skrevet af en, der hedder Marianne - kender du hende ;o) ??)

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle flotte loer alle sammen. Det er utroligt at nå så meget, øv at jeg ikke havde set udfordringen.

    SvarSlet
  5. Hej Gitte.

    Jeg vil lige ønske dig, din familie og venner et rigtig godt og lykkebringende nytår.

    Tak for god bloglæsning i 2007 og på gensyn i 2008, hvor jeg håber på vi møde dig uden i det virkelige liv ;-)

    Mange hilsner fra
    Dorthe :-)

    Ps. Tak for super super service i butikken :-)

    SvarSlet
  6. Du nåede da godt nok en hel del - og flotte er de alle, men jeg er vild med det med skibet..og nu har jeg jo så fået forklaringen på hvordan det er lavet ;)

    SvarSlet
  7. Skønne layout, du har fået lavet til cyper croppet. Jeg er især vild med farverne i det første layout. ;o)

    Godt nytår til dig og din familie.

    SvarSlet
  8. utroligt hvad man kan nå på kort tid.

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare nogle VIRKELIG flotte layouts du har lavet. Så dejlig aftemte i farverne og billederne. Oser af hygge.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...