onsdag den 27. februar 2008

Benita har tagged mig :o)

Så blev jeg sør'me lige "tagged", som det hedder...
Det var Benita fra http://familienbruncke.blogspot.com/ der har sendt stafetten videre til bl.a. mig.
  • Her er reglerne:
    Link til den, som har tagget dig.
  • Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
  • Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget (puha - den bliver vist svær - synes snart at alle andre ER tagged i forvejen =8- )
  • Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.
Syv sandheder om mig:
  1. Jeg er virkelig morgenmenneske, og har ikke svært ved at stå op - til gengæld har jeg altså svært ved at holde mig vågen meget længere end til kl. 23 om aftenen...
  2. Jeg kan ikke fordrage Polet-lakrids - og så har jeg ovenikøbet været ansat 8 år hos Pingvin Lakrids, hvor jeg bl.a. stod for smagsprøvekontrol af varerne :-P
  3. Jeg har gennemført cykelløbet "Tøserunden" (på 112 km) 8 gange - og jeg håber da, at jeg kommer til det igen (skal 'bare lige' i form først...).
  4. Jeg eeeeelsker at holde sommerferie ved Garda Søen - og ferien dernede i år er allerede bestilt :-D
  5. Jeg tudbrøler hver gang jeg ser filmen "Sound of Music", når Christopher Plummer synger "Edelweiss" og hans stemme knækker over
  6. Jeg kan slet ikke undvære mit dejlige kamera (i daglig tale kaldet 'min allerbedste ven')
  7. Jeg er vist noget nær jordens største rodehoved - efter 5 minutter kan jeg få ethvert sted til at ligne området for et bombenedslag ;o)

Når jeg finder ud af hvem jeg vil tagge, så skal jeg nok skrive dem ind her.....

4 kommentarer:

  1. :o)) Hvor er det nogle gode tags til dig, men du kommer ikke hjem til mig og roder, vel? ;)

    Kram Heidi

    SvarSlet
  2. Det er sjovt at få lidt at vide om folk på den her måde ;)...og "Sound of Music" er en deejlig film ;D

    SvarSlet
  3. Sød og sjov lille leg. Men sjovt at læse noget andet om bloggerne.

    SvarSlet
  4. Hygeligt med de der TAGGED - det er så sjove ting man får at vide.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...