tirsdag den 5. februar 2008

Februar Måneds Udfordring på The Scrap Cat Forum

Som jeg vistnok har fortalt om tidligere, så har jeg fået lov at have en udfordring "Gydda's Månedlige Udfordring" på The Scrap Cat Forum her: http://forum.thescrapcat.dk/index.php/board,22.0.html
- det kræver dog, at du registrerer dig som medlem derinde for at kunne være med (men det er til gengæld helt gratis, og du får masser af inspiration, gode idéer og hyggeligt 'samvær' derinde).

Her til februar måneds udfordring har jeg tegnet denne skitse:
Og jeg har selv forsøgt at lave både et kort og et scrap-layout ud fra skitsen.
LO'et er med billeder fra sidste års snestorm, som de fleste sikker kan huske. Det sneede vist kun en dags tid, men der kom rigtig meget sne, og da det blæste kraftigt, så blev det ved med at danne nye snedriver lige så hurtigt som vejvæsenet kunne skovle dem væk:
Jeg har også lavet dette kort ud fra samme skitse. Det er lidt valetines-day inspireret med hjerter på, men holdt i blå farver.

5 kommentarer:

  1. Superflot lavet - den skitse må jeg huske :o)

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det skønt med lidt omtale af forum. Sidder lige selv og kigger på din skitse. Tror jeg vil forsøge mig med et kort i denne omgang. Hmm men så er det jo lige, at jeg absolut skal bruge det, som jeg bestilte i formiddags. Hmm mon jeg er den eneste der har det sådan. Man har en milliard ting i skabet, men kun lige den ting duer. Så når jeg modtager stempler fra dig, så bliver mit kort nok færdigt. Tænk at du kan sælge stempler så billigt :-)

    SvarSlet
  3. Go' skitse - den hopper jeg da osse på ;)

    SvarSlet
  4. SKøn skitse - den har jeg gemt og vil helt sikkert prøve at lave! Dejligt sne-LO - rigtigt frostkoldt at se på ;-)

    SvarSlet
  5. sikken en lækker skitse og to meget flotte forslag ,der kom ud af det.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...