mandag den 23. juni 2008

Cyber Crop 22. juni 2008

Cyber Crop'et på www.scrapsisters.dk i går, søndag var en super oplevelse.
Smaddergode opgaver og rigtig mange deltagere - det er jo ekstra skønt, at så mange har lyst at deltage, når man nu også har været inde og sponsere en gevinst !!

Men tilbage til opgaverne, hvor der var 8 ialt - jeg nåede dog kun at lave de 5 - men det var jeg også udmærket tilfreds med...

Opgave 1 - Skitselift (hvor der samtidig skulle være noget stemplet)
Opgave 2 - Fisk en ting op af skraldespanden og brug den til et projektI papirkurven i hobbyrummet fandt jeg en pakke, der havde været brads i - og så har jeg brugt den "kuplede" del af pakken til at rumme nogle pailetter på et shaker-kort.

Opgave 3 - Skitselift
Opgave 4 - Julekort
Opgave 6 - LO med mindst 3 billeder

5 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre layouts og kort du fik lavet.
    Jeg er SÅ vild med det med mågerne og skarven - sikke flotte billeder.

    SvarSlet
  2. Super flotte layouts og kreativ ide med brads æsken til kortet

    SvarSlet
  3. Flot du fik lavet så meget.. Er især vild med milka layoutet...og også en god ide med shakerkortet...

    SvarSlet
  4. Flotte Layouts du har fået lavet.
    Ja de fik os til at få lavet en del den dag, dejligt.

    SvarSlet
  5. wow du var da godt nok produktiv til croppet. Super flotte kreationer ,du fik lavet. jeg er især vil med dit skiftelift til opgave 3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...