onsdag den 2. juli 2008

Månedens scrapper på The Scrap Cat forum

I går aftes er det så blevet afsløret, at jeg er blevet kåret til månedens scrapper inde på The Scrap Cat forum (http://forum.thescrapcat.dk/).

Jeg er simpelthen SÅ glad for titlen, for jeg føler mig jo stadig som nybegynder (har kun scrappet i knap et år) - så det betyder virkelig meget for mig, at andre synes om det jeg laver. Især nu, hvor jeg efterhånden føler, at jeg har fundet min egen scrappe-stil . . . . . eller måske har jeg faktisk haft min stil lige fra starten - jeg er faktisk stadigvæk godt tilfreds med det allerførste LO, som jeg lavede i august 2007, og som jeg så vidt jeg husker ikke har vist her på bloggen før:
Jeg scrapper i hvert fald stadig ofte i klare farver og i en rimelig enkel stil. Noget af det, der er ændret siden da er så, at jeg har kastet min kærlighed på sværte - og jeg er begyndt at lave mere journaling i hånden . . . . .

7 kommentarer:

  1. Det er også et super flot LO, som du godt kan være stolt af. Endnu engang tillykke med den fuldt ud fortjente titlen.

    SvarSlet
  2. Tillykke med titlen :-) Flot at du holder stilen.. jeg har knap samme stil fra l/o til l/o :-O

    SvarSlet
  3. rillykke emd tiltlen og super dejligt sommerlayout

    SvarSlet
  4. Tillykke med titlen :o) Synes din stil er rigtig dejlig. Enkel og altid med nogle lækre farver. Glæder mig til at se, hvad du har gang i med dit sliberi og sværter ;o)

    SvarSlet
  5. Tillykke med titlen!!! Du kan helt sikkert også være rigtig stolt!

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med titlen og et super lækkert layout med fine PP

    SvarSlet
  7. Et stort tillykke med titlen - og ja, det er bestemt fortjent :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...