lørdag den 27. december 2008

Nyt fra Design Teamet

DT-medlem Karina har lavet dette smukke bryllups-LO med papirer fra Graphic45's Botanicabella serie og blomster fra bl.a. Prima og Petaloo.
Karina har liftet denne skitse fra Graphic45's side:
http://www.g45papers.com/idea-details.php?ProID=433&ProCatID=All&DID=All
Karina skriver selv om sit LO:

"Dette er mit første LO med overflod af blomster. Jeg er ret vild med de mange blomster. Kunsten er at finde blomster, der matcher og som alligevel er forskellige. Jeg har her valgt at holde mig i råhvide/brune/grønne nuancer og variationen kommer ind ved at der er forskellige slags blomster.
Her både Dahlia blomsterne som er af silke og prima blomsterne som er af papir. Og så er der laver center i blomsterne på forskellige måder.

Nogle steder er der sat en mindre blomst ind i midten og afsluttet med en halvperle eller en brad. Center kan også laves med en knap.

I nogle af blomsterne er også afsluttet med ting som jeg har fundet i min perlekasse. Jeg har brugt nogle spacers og så en halvperle ovenpå. Det giver en rigtig flot blomst. Nogle af blomsterne har også fået noget glimmer. Her med glimmermist, men stickles kan også bruges.
Overskriften er skåret ud på Silhouetten i Basix karton".

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...