torsdag den 24. september 2009

Det nye julepapir fra Basic Grey

Det nye julepapir fra Basic Grey er kommet på hylderne hos Hobbyboden, og jeg har benyttet lejligheden til at få lavet nogen lidt anderledes julekort med det.
Første kort er 14X14cm og er kantet med en viktorian bort lavet med special kniven til min skæremaskine.
Jeg har lavet et lille kikhul med mit 2" scalloped circle punch, og inde i det har jeg lavet en lille juleblomst ved hjælp af papershaper daisy punch i str smalle, medium og extra large.
Julehilsnen er lavet med sølvfarvet embossing og så er der lavet en sød bort med to forskellige typer Basic Grey papir og pyntet med grøn organsa bånd.


Næste kort er lavet med et rundt kikhul, her har jeg lavet en lille juleblomst kun med medium og small daisy fra paper shaper samt kristtjørn str large. På hver kristtjørn på borten har jeg syet fast med et lille sting i rød tråd. Borten er igen med Basic Grey julepapiret, to forskellige ark, og i bunden er der lavet en sød bort med et af de nye Fiskars borderpunches.

Sidste kort med Basic Grey papir er med en lille stmplet julebort der er farvelagt med farveblyanter. teksten er stemplet med grønt og klippet ud som et lille tag. Dette er pyntet med en stump vissengrøn organzabånd, og slutteligt er der embossed ekstra snefnug på den nederste bort på kortet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...