onsdag den 3. februar 2010

LO med papir fra Cosmo Cricket

Da jeg først så det her papir var jeg både vild med det, men også lidt skræmt. Jeg synes papiret er fantastisk, men samtidig er det meget mere farvestrålende end det jeg plejer at arbejde med. Men da først jeg kom igang med at arbejde med det var det fantastisk. Og jeg fandt det perfekte billede til at matche farverne på papiret. Den røde farve fra pølsen og den grønne farve fra trøjen går igen på papiret.





Serien af papir passer så fantastisk sammen, så man kan mixe og matche de forskellige ark og bruge begge sider af papiret. På LO'et har jeg brugt dette papir som baggrund:


Og så har jeg lavet detaljer (matte under billedet og cirkler) med disse papirer:
Blomsten er samlet af 3 blomster i forskellige størrelser sat sammen med en brad fra denne pakke:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...