torsdag den 3. juni 2010

Et bryllups layout fra 7Gypsies

I dag vil jeg gerne vise et layout jeg har lavet, noget der har udfordret mig en del for det er nemlig med en masse white space.Jeg havde ikke lige nogen gode nyere bryllupsbilleder med mig selv liggende, men heldigvis er Karina fra Design teamet jo blevet gift forrige år, så jeg havde et af hende der kunne bruges :-)Papiret der er brugt kommer endnu en gang fra 7Gypsies, den samme serie som det jeg brugte til bordkortene. Men denne gang faldt jeg over et stykke papir med en smuk tekst der handler om kærlighed, og det lod jeg være titlen på layoutet.Yderste kant er så lavet af bagsiden af et af de andre papirer i serien, og midten skar jeg ud og brugte som matte til billedet. Her rev jeg kanten af nederst og gav den lidt sværte så den så dejlig rå ud.

En anden ting jeg har brugt i stor stil på dette layout er de lækre rub-ons fra Kaiser Craft; dels bruger jeg dem som grene og blade til blomsterne, og dels som ramme for datoen for bryllupet.


Layoutet blev afsluttet med to smukke blomster samlet med matchende blomster fra you-do og en fin stor brad med rhinsten.Der er naturligvis blevet brugt sværte langs kanten på begge stykker papir, det kan jeg slet ikke lade være med nu om dage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...