torsdag den 24. juni 2010

LO med mange teknikker

Her har jeg lige scrappet mit favorit bryllupsbillede ... igen. Man kan vel godt scrappe et godt billede flere gange. Nå men først lige et billede af hele layoutet.


Og her et billede af en af de rubons, som er på layoutet. Denne er brugt som en kant under billedet. Det fede ved rubons er at de kan sættes på delvist ovenpå billederne. Her var en passende lige linie, som var perfekt til at følge kanten på billedet. Og ellers var det jo bare en lækker swirl. Den kommer fra dette ark: Rub on



Her er rubon blomster fra samme ark brug til at dekorere på papirblomster. Jeg blev selv ret overrasket over den lækre effekt det gav. Jeg kan godt li at ting er 3-dimensionelle, så jeg tilføjede lige en "dråbe" i midten.

Billedet kan man måske fornemme har en speciel overflade - det skyldes at det er overført til karton med transfer teknik med studio multi medium gloss, som kan findes i butikken her.
"Limen" påføres hele billedet, som er printet ud på papir og motivet limes på hvid karton (eller evt på canvas lærred eller andet). Motivet skal herefter tørre HELT. Når det er tørt sprayes bagsiden af papiret med vand og langsomt nuldres papiret af indtil kun selve motivet er tilbage på kartonet. Det giver en lækker lidt rustik overflade.

Kanten på LO'et har jeg lavet med varm embossing - jeg har brugt en limpen, som denne og har tegnet to bølgede linier i fri hånd hele vejen rundt på LO'et, som så er embosset med guld embossing.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...