lørdag den 21. august 2010

Fuglebur

Min absolut favorit dies fra Tim Holtz dies serie er fugleburet. Det er simpelthen så anvendelig syntes jeg. Jeg kan allerede se det på julekort, valentinskort, almindelig tillykke kort.. på det hele næsten... Hele serien af TH dies føres i butikken og de CHA nyhederne forventes i butikken snarligt..
Her har jeg skåret fugleburet i chipboard og malet det med "old paper distress cracle paint" og sværtet det med distress ink for at fremhæve patinaen. Jeg har beklædt selve fuglen med papir og sværtet den og placeret den uden for buret, oven på blomsterne for at hæve den lidt fra kortet. Blomster ranken er suppleret med to swirls fra min punch "swirl flourish" fra whale of a punch og alle papirer er fra Tim Holtz papirs blokken "vintage shabby". Blomsterne har fået små selvklæbende rhinesten i midten og er holdt i farverne grøn og blå.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...