mandag den 16. august 2010

tim holtz dies

velkommen tilbage fra sommerferie..
Idag vil jeg gerne vise et kort som jeg har lavet med den lækre papirs serie fra Tim Holtz som netop er kommet i butikken.. Den er i tre nuancer lyserød, lyseblå og en grå farve der mest af alt minder om pumice stone farven fra distress ink kollektionen. Jeg har også brugt "regal crest" diesen der blandt andet kan bruges i big shot maskinen. Det gode ved de dies er at de også kan skære i chipboard, stof og andre tykke materialer.. Det er rigtigt rart at kunne skære ud i chipboard, da man bagefter kan bruge dies´en på papir og det er super nemt at beklæde den udskårne form, da det jo passer perfekt sammen. Jeg har stemplet to små sentiments på selve seglet og borden nedenunder. Det hele har fået distress ink rundt i kanten, for at give det lidt slidte look. Til sidst har jeg sat to små hortensia blomster på med et par enkle selvklæbende rhinesten i midten.

Håber I alle har haft tid til at være kreative i sommerferien og nydt at have fri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...