torsdag den 21. oktober 2010

Halloween fest invitation

Denne invitation er meget enkelt, det foretrækker jeg nu også hvis jeg skal lave ret mange af samme slags :-)
I serien Halloween in Wonderland er der et ark med en masse fine spillekort, dem klippede jeg tre ud af. Jeg gjorde mig umage for at følge motivet så det fik den samme rå kant som den er tegnet med. Kortet har faconen 20X10 cm og er foldet så det åbnes på midten. Baggrundspapiret er fra samme serie, det har fået lidt ink på kanten.

Sidste detalje er teksten "invitation". Den har jeg lavet med stickers i sort med enkelte bogstaver. Det er måske lidt mere besværligt end en samlet tekst, men jeg kan godt lide at jeg selv kan vælge hvilken led det skal stå på - det giver lidt mere frihed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...