lørdag den 30. oktober 2010

Sweet

Jeg er forelsket i de nye Bigz dies fra Sizzix.. Jeg syntes at det er fantastisk at de kan skære i chipboard, og dermed give noget dimension til et kort som dette. Og se hvor detaljeret motivet er, uden slidte kanter eller noget.. Først har jeg skåret motivet ud i chipboard, derefter i papir og så limet de to sammen.. man kan også først beklæde chipboardet med papiret, men jeg kan altså bedre lide at gøre det på den her måde.. Papirerne er fra Primas Jack and Jill Kollektion. Jeg har brugt den ene fjerdedel af et mønster ark og derefter klippet pigen ud fra et andet stykke, og monteret hende med skumpuder, for at sætte hende i forgrunden. Et par små rhinesten og sentimentstempler giver lige det sidste pift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...