søndag den 19. december 2010

En Scrap-Odder-Julekalender

Ligesom de forrige år til jul, er vi en flok af Odder'ne der er gået sammen om at lave en pakkekalender. I år er vi 5 deltagere, så dvs. at vi hver køber 6 pakker til hver af de 4 andre. På den måde får vi hver 24 pakker.
Jeg har kommet mine pakker i en skovturs-kurv, og det er bare SÅ hyggeligt at åbne en pakke hver dag med de fineste scrapsager i.

Tag'en på kortet herunder stammer fra en hel lille blok med tags, som jeg fik en af dagene i pakkekalenderen - så nogle af tingene ER skam allerede taget i brug.

Og så var det jo samtidig en god anledning til at få testet et af de nye hjemmelavede stempler, der er på vej til butikken. Jeg er bare lige nu løbet tør for rå-materiale til stemplerne, så indtil pakken med nye forsyninger dukker op, så ligger produktionen stille - til gengæld kan jeg så sidde og designe løs ud fra alle de idéer jeg går rundt med oppe i hovedet...

Og husk så lige på, at det i dag er SIDSTE CHANCE for at lægge en kommentar til nedenstående indlæg, hvis du vil være med i lodtrækningen om 2 pakker á 5 forskellige stempler:
http://hobbyboden.blogspot.com/2010/12/sa-er-de-her-plus-en-lille-give-away.html

1 kommentar:

  1. Skønt med en kurv fuld af gaver. Det lyder godt med nye stempler. Rigtig god uge op til jul

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...