lørdag den 18. december 2010

Kort til "Operation Skriv Hjem"

Har du hørt om "Operation Skriv Hjem"?
Hvis ikke, så kan jeg ganske kort fortælle, at det er et projekt startet af Charlie, som går ud på at fremstille og indsamle kort, som efterfølgende sendes til de udsendte danske soldater.

Som hun skriver på OSH's hjemmeside, så er det en 100% non-profit idé, der har til formål at forsyne danske soldater der er tjenestegørende i bl.a. Afghanistan med GRATIS håndlavede kort, som de kan bruge til hilsner til familien hjemme i Danmark. Kortene doneres af scrappere og kortmagere fra hele Danmark.

Operation Skriv hjem så dagens lys i maj 2010 og drives udelukkende på frivilligt basis.

Tidligere i dag så jeg et opråb på Scrapsisters' Forum fra Charlie om, at hun kunne bruge massevis af kort endnu - og gerne inden 4. januar 2011, hvor den næste portion skal sendes af sted.

Så jeg fik her til eftermiddag lavet et par kort til formålet, og nu vil jeg se hvor mange jeg kan nå at lave i løbet af juleferien, når jeg ikke lige har travlt med mine andre gøremål, så som stempel-produktion og status-optælling...

Du kan følge med på siden her: http://operationskrivhjem.dk/

1 kommentar:

  1. Jamen hej - hvad må mit øje skue - du er da bare en snut er du!! Tak for det og tak for omtalen.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...