torsdag den 23. december 2010

Mini-album med Riddersholm Design

Jeg har lavet et mini-album til en julegave i år.

Jeg kan rigtig godt lide at lave mini-albums, det giver mulighed for at samle nogle gode billeder og samtidig afprøve en masse forskellige teknikker og tilbehør.

Når jeg laver et mini-album kan jeg rigtig godt lide at bruge den samme papirserie gennem hele albummet. Det giver - efter min mening - en god sammenhæng igennem albummet og så synes jeg også det bliver lidt mere "roligt" og stilfuldt, hvilket lige var den stemning jeg gerne ville have frem.

Jeg har brugt den helt fantastisk skønne serie, Turquoise hill's fra Riddersholm Design og lidt brunt og lyseblåt karton.













På forsiden er der lavet en syning med Sew Easy, som er syet med brunt garn.


Jeg har lavet en stor sommerfugl med denne die fra Sizzix i brunt karton og pyntet kanterne med Stickles - Gold.

Jeg har også lavet en lille klynge i det ene hjørne med et par blomster, et par charms, lidt tyl og lidt stof, et par blade og tallet "60".

På den første side inde i albummet er der lavet et tekstfelt med denne Frame-die fra Sizzix og igen er der lavet en lille klynge med pynt i det ene hjørne.













Dette billede af den lækre mad er mattet med lyseblåt karton og så er siden pyntet en lille smule med nogle lækre bling-figurer fra dette sæt.
















Her er billedet mattet med brunt karton og der er sat et par blomster i det ene hjørne. Under blomsten sidder der noget helt almindeligt organzabånd, som er varmet lidt med en varmepistol, så det krøller.








Så er det bare i gang med at tage en masse billeder fra juleaften, julefrokosten, gåturen i sneen, nytårsaften eller noget helt andet og så få sat det hele sammen i nogle skønne mini-albums.

Rigtig glædelig jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...