fredag den 31. december 2010

Tutorials på nettet

Jeg fik lige lyst til at vise dig lidt om hvad der kan findes af tutorials på nettet, både på youtube og andre hjemmesider.
Det første eksempel er denne lille gaveæske. Den har jeg fundet hos splitcoast stampers, og jeg forestiller mig den både som "party favour" til brylluper og andet, og som gavepose til valentines dag eller måske til forårets konfirmander.
Den detaljerede beskrivelse finder du hos splitcoast stampers (se link ovenfor) men i hovedtræk består den bare af grøn karton der er stemplet med baggrundsstempel, hvid karton med et sødt stempel motiv og så en organza sløjfe.
Kanten af låget er lavet med borderpunch så her kan du bare bruge fantasien eller lige præcist det punch du elsker allermest :-)

Næste ide adskiller sig fra de sædvanlige kort fordi der stort set ikke skal laves andet end foldes papir. Jeg har før lavet små skjorter til at pynte maskuline kort i, men denne gang fik jeg ideen til at lave den i stor og bruge den som et kort i sig selv. Den detaljerede beskrivelse finder du på youtube jeg har dog lavet en lille bitte udvidelse idet jeg har givet den første skjorte en brystlomme :-)
Du skal bruge dobbeltsidet papir men vær opmærksom på at det skal være TYNDT, ikke det sædvanlige kraftige med struktur for så er det for svært at få det lavet pænt.
man kan åbne kortet ved at folde forsiden ned, og her har jeg så indvendigt monteret et stykke hvid karton til at skrive hilsen i.


1 kommentar:

  1. Gooԁ introduction, made me reаd the whole article.

    Mine alwaуѕ seem tο wаfflе on, yours іs
    very punchy.

    My webpage; fast cash loan no credit check

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...