mandag den 14. marts 2011

Kortmester - Opgave 3

Allerede torsdag var jeg færdig med mit tredie bidrag til Kortmester-udfordringen på Scrapsisters.dk.

Udfordringen lød denne gang sådan:
Lav et kort med disse elementer
- Noget rundt
- noget krøllet
- mindst 3 lag ovenpå baggrunden
- Noget sort
- Glimmer
De må kombineres. Du må eksempelvis gerne tegne en rund cirkel med sort stickles.

Så var det om at lægge hovedet i blød, og her er hvad jeg fik lavet:

noget rundt = cirklen med stemplet tekst
noget krøllet = sort organzabånd krøllet med varmepistolenmindst
3 lag ovenpå baggrunden = mønsterpapiret
noget sort = organzabåndet
glimmer = stickles på scallopcirklen bag stemplet

Det er i øvrigt papir fra Maja Design (Fika-serien) jeg har brugt - købte det hos Unik Scrap, da jeg var til Scrap i det Jyske, og stemplet er (selvfølgelig!) et af mine egne.

3 kommentarer:

  1. Det er så smukt... skønne farver og flot papir. Ser godt ud måden du har krøllet båndet

    God mandag!!!

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort, i nogle dejlige farver.

    SvarSlet
  3. Flot Gitte og dejlige farver;0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...