torsdag den 12. maj 2011







Gitte har fået nyt DANSK papir i butikken - IPIS Design - og det meste af papiret som er lige min stil og smag. Det er afdæmpet i farverne, har skønne mønstre og er rigtig godt til vintagestilen.

Jeg har brugt papiret Dusty S, til et konfirmationskort til en pige. Jeg synes det passede helt perfekt - lyserødt, piget og samtidig stilfuldt og yndigt. Som base til kortet har jeg brugt almindeligt karton i to lyserøde nuancer.







Der er lavet et "bånd" rundt om kortet, som holder kortet lukket. Når båndet trækkes af, kan kortet åbnes. Der er sat en die-cut, som jeg havde i forvejen ovenpå båndet til at samle pynten. Der kunne fx. bruges denne die i en Big Shot i stedet.








Som pynt har jeg lavet en sommerfulg med min yndlingsdie - den er så flot. Jeg har embosset den med Clear embossing sammen med et mønsterstempel og givet den følehorn af to knappenåle. Blomsterne er lavet med 3 forskellige størrelser af Retro Flower Punch, som har fået lidt facon, Stickles og en dims i midten. Det lyserøde og hvide bånd er blevet varmet med varmepistolen, så det krøller - skøn effekt.





Kortet skulle have plads til en pengegave, så derfor har jeg lavet en lomme inde i kortet, hvor penge eller check kan sættes ned.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...