tirsdag den 24. maj 2011

Tre hurtige konfirmationskort

Jeg har været igang med tre hurtige kort til konfirmation, måske kan du bruge lidt ideer fra dem.
Det første kort er lavet med et rigtig sødt stempel fra Heroarts. Først stemplede jeg med et tekst stempel med sart brun farve, derefter stemplede jeg med blomster stemplet i orange ovenpå.
Kortet er lavet i gul, derefter et lag orange inden jeg monterede stempelmotivet. Teksten er printet ud på akvarelpapir og stanset ud med et oval stansejern. Pyntet med tynd silkebånd og twine.
Næste kort er lavet med papir fra October Afternoon, jeg brugte en bort fra serien Camp fire, papiret hedder Skipping rocks. Sommerfuglen er stanset ud med sommerfugle stansejernet fra Martha Stewart, jeg har lavet to i forskellige farver og så kun limet dem sammen i selve kroppen. Herefter blev de monteret på kortet og vingerne blev bukket lidt op så de fik 3D effekt. Igen er teksten skrevet på computeren og printet ud på akvarelpapir og stanset ud med ovalt stansejern.
Sidste kort er lavet med mine sidste rester fra Cosmo Cricket og en fantastisk sød die fra Marianne Creatables. Jeg er helt vild med den die, et rigtig sødt motiv. I nederste kant har jeg stanset en bort hvor der kan trækkes bånd igennem og alle kanter har naturligvis fået en gang ink. Kortet er lavet i kvistkarton.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...