onsdag den 15. juni 2011

Lige ved og næsten

Det er ikke blevet til nogle blog-indlæg fra min side de seneste dage, pga. kurset på Samsø Højskole. Jeg skal nok se at få vist nogle af de sjove og flotte og fine ting vi laver på kurset.

Men indtil da kan I lige få et blik ind i det nye lækre, lyse lokale, som skal huse butikken fremover. Claus er nemlig så småt gået i gang med at hænge vare-gitre og kroge op, så tingene kan begynde at komme på plads derinde.

Uhhh, det bliver lækkert når det hele er på plads - jeg glæder mig rigtig meget til at kunne tage imod både de faste kunder og Samsø's sommergæster i de nye lokaliteter.

8 kommentarer:

  1. Ihh hvor ser det spændene ud med den nye biks allerede ;)
    Håber at få råd til at ta på tur en dag til Samsø hihih.. Måske der findes et overnatnings sted, eller noget så man kunne ta på familie tur?? hihi...

    SvarSlet
  2. Kære Gitte - jeg er begyndt at følge din blog for nylig, og det er superhyggeligt at se, hvad du laver. Hvor er det FLOT at du allerede udvider butikken. Jeg regner bestemt med at komme et smut til Samsø i min ferie, og så kommer jeg selvfølgelig også forbi dig og hilser på.
    Mange hilsner
    Marianne - gl højskole kursist

    SvarSlet
  3. Sikken masser lækre ting du altid tager hjem til shoppen, og lækkert og lyst lokale du får .. - fortsat god arbejdslyst med færdiggørelsen !
    Tak for kigget...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  4. WOW det ser godt ud, hvor bliver det fedt når du kommer helt på plads. God fornøjelse, både med indretningen af butikken og kursus på højskolen :)

    SvarSlet
  5. Hej Gitte.
    Tillykke med de nye lokaler, det er altid dejligt med nye løsninger :-)
    Hilsen Bitten

    SvarSlet
  6. Det er bare så spændende med de nye lokaler.
    Jeg følger interesseret med fra sidelinjen. :0)

    SvarSlet
  7. Det ser super godt ud, hvor bliver det dejligt med mere plads til dig og alle dine kunder *G*

    SvarSlet
  8. Uha kunne godt tænke mig komme til Samsø en gang og kigge i den shop, men der skal vist spares godt op, ha ha

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...