søndag den 17. juli 2011

Tim Holtz "Haberdashery"


"Haberdashery" stempelsættet fra Tim Holtz er fantastisk. Har har jeg brugt den smukke gine, stemplet med walnut stain distress ink i højre side af kortet. Jeg har også stemplet med kompas-stemplet fra Tim Holtz i to af hjørnerne.

I My minds Eye stempelsættet fra lost and found serien har jeg fundet fuglen og rammen, der er stemplet i midten af papiret fra Bo Bunny, der ligesom har en naturlig ramme.










Fuglen er stemplet med to farver sværte. Jeg har simpelthen vendt stemplet om, og så med løs hånd puttet sværte på. Den lille imagine-tekst er fra just-rite.










Her ses kompas-stemplet i hjørnet. Det faded næsten i med det smukke mønsterpapir.
Kompas-stemplet kan fåes her:
http://www.gittes.dk/shop/tim-holtz-wood-12157p.html










Et par flade blomster har fået selskab af nogle roser og en enkelt daisy. Man kan også se den nederste del af den smukke Gine.

Stempelsættet fra Tim Holtz kan fåes her:
http://www.gittes.dk/shop/tim-holtz-cling-12414p.html

1 kommentar:

  1. Super flot kort, det er jeg vild med. Hilsen Annette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...