onsdag den 13. juli 2011

whimpsy vintage

I dag har jeg lavet et kort med serien wimpsy vintage, birds of a feather papiret fra Girls paperie. Jeg har lavet en vandret bord med borderpunchen swirling lace fra Martha Steward. Min absolut favorit border punch for tiden, som I måske har lagt mærke til ;-)



Jeg synes, at papiret med fugleburene passede lige til en lille fjer, så sådan en blev sat på i matchende lyseblå, lidt blomster og lidt perler, et lille sentiment og det var det.



Som base har jeg brugt de lækre hvide kortbaser fra hobbyboden. Vildt billige og super nemme at bruge. De kan klart anbefales.












Et lille nærbillede af blomsterne og her kan man også rigtigt se hvordan perlerne er sat i en lille swirl. Et enkelt perlehjerte har også sneget sig ind i hjørnet.



Læg mærke til hvordan den punchede bord har fået dybde og er blevet mere spændende, fordi den er blevet sværtet med distress ink.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...