mandag den 1. august 2011

Det færdige LO

Så har jeg lige fået lavet et LO med mit hjemmelavede baggrundspapir. Her er det færdige resultat.


Jeg har brugt 2 forskellige thickers alfabeter i hvid og lyserød, som jeg så har sprøjtet med colorwash, så det passer til baggrundspapiret. For at give lidt spil har jeg stemplet med et baggrundsstempel med en mørkebrun og sværtet kanterne med samme farve. Jeg er rigtig vild med ideen med at bruge colorwash til at få alfabeter til at matche i farven. Det gør det lidt nemmere at få alfabeterne brugt + at mixe to forskellige fonte. Den store blomst har i øvrigt også fået et sprøjt med colorwash for at matche.


Rundt langs to af billedets kanter er der brugt et Martha Stewart sommerfugle combo punch bestående af et hjørne punch og et border punch.


Ovenpå den store blomst er lavet en lille ramme eller hvad vi skal kalde det. Hertil har jeg brugt et fantastisk sæt dies fra spellbinder - fancy tags 2. Rammen embossede jeg først med en brun distress ink, men jeg var ikke helt tilfreds med den effekt det gav, så jeg fandt min crackle accent og gav rammen et lag af det. Synes selv den blev rigtig god og de 2 hjerter og halvperlerne passede perfekt dertil. Hjerterne passede også ret godt ind i billedets tema.


3 kommentarer:

  1. Spørger måske dumt....men nu vil jeg gerne vide det i skriver så tit LO og nu igen i overskriften det færdige LO....men hva er det.???????????

    SvarSlet
  2. Hej 'Anonym'

    Et LO er forkortelsen for et 'layout', altså en scrapside !!
    Vi kan nok allesammen være slemme til at bruge fag-udtryk - men så kan du heldigvis finde en oversigt over nogle af ordene her:
    http://hobby-boden.dk/?Leksikon

    SvarSlet
  3. Takker...jeg er novice i dette her men glæder mig til bare at kunne lidt af det....og har handlet en del hos jer nu....men hold da fast jeg skal sparre sammen til i kommer til Viborg....glæder mig vildt...:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...