mandag den 8. august 2011

Layout i flere dimensioner

Et andet kursus jeg lige har fulgt hos Creative Publishing er kurset "Et layout i flere dimensioner", hvor Eva Dohn (Fister) og Katrine Andersen (Kat) giver lektioner i hvordan man kan opbygge et spændende layout ved hjælp af mønsterpapir, akrylsider, stempler, spændende pynt og masser af mist og ink.

Her er hvad jeg fik ud af kurset - et layout som er meget anderledes end hvad jeg ellers plejer at lave - men bestemt ikke det sidste jeg har lavet på denne måde!

3 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot LO, dejlige SAMSØ billeder, og jeg gik og troede at dimensioner var lig med limpuder, der skal man bare se. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Det er et flot layout med spændende teknikker.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...