onsdag den 17. august 2011

Lost & Found og Tattered Florals

Nogle gange kan det være sjovt at holde tingene helt simple, som jeg har gjort på dette layout.
Der er kun brugt to forskellige mønsterpapirer samt et stykke ensfarvet karton, et stykke blonde og lidt bogstaver til at lave det med.
Mønsterpapiret er fra My Mind's Eye serien Lost & Found.

Kartonen er klippet i det ene hjørne med en Martha Stewart punch (fra kombi-sættet Wild Flower) og blomsten er lavet i det samme karton.
Jeg har liftet idéen til blomsten fra et layout Lissy Nedergaard har lavet til CP's skitsekursus (http://nedergaardsscrapblog.blogspot.com/), men min er lidt enklere - den er sat sammen af to stk. af to af blomsterne fra Tattered Florals die'en fra Tim Holtz. Jeg har sværtet kanterne med en mørk grøn, og så har jeg modelleret lidt med kronbladene med noget af mit Floral Punch Craft værktøj. Bagefter er delene limet sammen med almindelig hvid hobbylim.

2 kommentarer:

  1. Lækkert Lo - enkelt og rent. Fed detalje med både den revne kant og det punchede hjørne :-)

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er det mega flot. Simpel og elegant. Dine blomst er blev super flot og den serie fra MME er min alltime favorit papirserie.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...