søndag den 28. august 2011

Minnenes Ateljé

Papirerne fra svenske Pion Design er virkelig blandt mine yndlingsprodukter lige nu!

Her har jeg brug hhv. noget af mønsterpapiret til baggrund, en række små sommerfugle fra arket med border og det store sommerfuglemotiv er fra klippearket. Jeg har mattet både baggrundspapiret og sommerfuglemotivet med koksgrå karton, for at ramme det helt skarpt ind.

Hvad man ikke lige kan se er, at de to af sommerfuglene faktisk er dobbelte, idet jeg har klippet en ekstra af dem og kun limet den på i midten, så vingerne kan sidde og blafre frit...

4 kommentarer:

  1. hvor er det smukt, super lækkert papir... jeg er vild med sommerfugle.
    God søndag!!!

    SvarSlet
  2. Ja det papir er mega lækkert og hvor er dit kort blevet flot.

    SvarSlet
  3. Smukt kort - lige til en pin på mit board ;)

    SvarSlet
  4. wow, hvor et lækkert kort ... smukke farver ..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...