mandag den 22. august 2011

Og lige et restekort...

Der bliver altid en masse rester tilbage af papir - især når man laver kort af de små 6x6" blokke, så ender man tit med en masse små stumper.
Her har jeg stanset fire firkanter ud og afrundet de to af hjørnerne. Jeg har klæbet papirfirkanterne over på en matte af mørk koksgrå karton, og så har jeg pyntet med en udstanset stempeltekst - ligeledes mattet med mørk karton.

Lige som forleden er papirerne fra Fancy Pants' "It's the Little Things" 6x6" Paper Pad...

4 kommentarer:

  1. Super fint kort. Og perfekt at få brugt en masse reste papirer. Måske jeg skulle "stjæle" din ide, og få brugt en masse af mine rester op....
    Knus Laila

    SvarSlet
  2. Flot flot kort!
    Fed måde at bruge rester på

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...