tirsdag den 16. august 2011

Sommer Skitse Kursus #2

Der er stadig fuld gang i skitsekurset hos Creative Publishing, og her er et af layouts'ene jeg har lavet på kurset.
Det er sjovt at lave noget i en lidt anden stil end jeg plejer, og samtidig får jeg brugt en masse af de ting jeg har haft liggende i mine gemmer længe.
Der har dog også sneget sig lidt nyt ind på dette layout - nemlig den hvide mist-spray, som jeg har brugt på baggrunden. Den er fra Studio Calico og hedder Mr. Huey's Mist. Den er meget mættet hvid og er god til både at lave sprays og splats med.

Den anden nye ting er kartonen, som er fra en af kartonpakkerne fra American Crafts, som jeg lige har fået hjem til butikken. Det er lækkert at have en hel pakke med forskellige ark i ens favoritfarver, som man bare kan tage af. Den grå her er fra pakken med Neutrals.
Og så er de to store blomster stanset ud i filt med Bigz-die'n Tattered Florals fra Tim Holtz - og den die er godt på vej til at blive min nye favorit i hobbyrummet. Jeg forstår slet ikke hvordan jeg har kunnet undvære den så længe !!

2 kommentarer:

  1. Hørt hørt...Blomster-dien fra den gode TH er uundværlig :o) Lay outet er blevet super flot og den mist skal jeg da vist "kigge" nærmere på.....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...