søndag den 30. oktober 2011

Enkelt julekort med mit nye legetøj


Jeg hjalp Gitte på Kreative dage i Fredericia i fredags og der skulle selvfølgelig lige købes lidt nye legesager. Så her har jeg lige lavet et julekort med min nye spellbinder die.

Jeg har købt denne die. Desværre er den pt udsolgt i butikken, men der er andre dies i den lidt aflange kategori, som kan bruges på samme måde som jeg har gjort her. F.eks. kan denne bruges.

Kortet er lavet efter samme princip som Jane har brugt i dette indlæg. Jeg har skåret 2 ens figurer ud med big shot'en. Og den ene er så falset et par cm fra toppen og limet sammen over folden.

Kortet er lavet i julepapiret fra Bo Bonny.

Kortet er pyntet med et juletræ skåret med denne die. Og teksten er lavet med en embossingfolder med Merry Christmas tekst. Den embossede tekst er fremhævet med sværte. Jeg synes den die er god at bruge til tags med teksten "Merry christmas".

2 kommentarer:

  1. Det havde måske været rart faktisk at se kortet, istedete for alle de her links til alt muligt andet, end det vi så aldrig fik at se, nemlig det kort du havde lavet ?????

    SvarSlet
  2. Til Maryann:
    Karina viser da kortet allerøverst i indlægget, så jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår din kommentar!?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...