lørdag den 22. oktober 2011

Et lækkert nyt blad har set dagens lys!!!

Leder du også fra tid til anden efter et godt og inspirerende hobbyblad? hvis du kan svare ja til det så har jeg lige noget jeg skal præsentere for dig :-)


Inspira er et nyt svensk hobbyblad som Gitte har fået i butikken for nyligt. På mit netop overståede besøg hos Gitte faldt jeg over det og endte med at vende tilbage til det gang på gang i løbet af ugen fordi det havde en lidt anderledes indhold end jeg er vant til - og det inspirerede mig virkelig meget!

Bladet er en blanding af flere forskellige hobbies men primært med rod i kortmageri, scrapbooking og altered art. Allerede med det første blad har jeg nu en liste af ting jeg skal prøve fra det første blad:
  • Jeg blev  forelsket i en ide fra deres "upcycling" ideer - bogholdere lavet af gamle singler - det skal jeg helt klart prøve.
  • Der er et totalt lækkert minialbum hvor du laver alt fra bunden, også en lækker indbinding og sidderne er monteret med snor.
  • Et rigtig sødt kort som er foldet lidt anderledes.
  • Og for at det ikke skal være løgn så er der også et par madopskrifter der skal testes.
Så nu har jeg kun et problem; jeg skal vente på at det næste blad udkommer så jeg kan få endnu flere ideer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...