søndag den 30. oktober 2011

Friendly plastic armbånd

Nu har jeg igen leget med friendly plastic - denne gang blev det til et armbånd. Jeg har her brugt den friendly plastic i sin fulde bredde - de to halvdele i hver sin farve. Som samling i midten har jeg brugt en cirkel i et matchende design. Og så har jeg pyntet med en trekant og en sort firkant.
Mit armbånd har fået varme længe så de små stykker plastik er smeltet helt ned i det underliggende lag. Man kan også vælge at varme det mindre så de små stykke ligesom ligger ovenpå og man få lidt en 3D effekt. Det kræver bare at man holder øje med ovnen for at se hvornår det hele er smeltet præcist nok til at hænge sammen og kunne formes.
Det var mine første forsøg med friendly plastic - det skal jeg nok få mere sjov ud af. Håber du også fik lyst til at prøve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...