fredag den 14. oktober 2011

Kort i Retro Stil

Jeg er blevet inspireret af denne video: http://www.youtube.com/user/starofmay#p/c/5/mddq9MpA7Lc til at lave dagens kort - selv om mit resultat godt nok ligger et stykke væk fra oplægget.

Jeg har brugt et stempel fra Hero Arts (Envelope Pattern) til at stemple både baggrunden og på det ark jeg skulle bruge til de punchede cirkler.
Jeg brugt to forskellige lilla nuancer Archival Ink (den lækre stempelsværte fra Ranger, som gengiver stemplerne så dejligt detaljeret), hhv. den lyseste på baggrunden og den mørkere på det karton der skulle punches i.
Cirklerne er sat på kartonen med 3D-klæbepuder for at give lidt dimension, og så har jeg stemplet tekst-stemplet med den mørke lilla farve og bagefter tegnet kanterne af bogstaverne op med en ganske tynd tus. Det er en teknik jeg er blevet lidt vild med her på det seneste - både at tegne tekster op - eller dele af mønsterpapir - det giver tingene sådan et herligt personligt præg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...