tirsdag den 8. november 2011

Season greetings..

Jeg er personligt godt i gang med julekortene til i år, og min marianne dies med disse julekugler bliver flittigt brugt. Synes det er nemt at lave søde, enkle julekort på denne måde.

Her har jeg først taget et petroleumsblåt baggrundskarton og embosset det på min big shot med denne Tim Holtz embossing folder http://gittes.dk/shop/sizzix-texture-embossing-9675p.html

Julekuglerne er stanset ud i alm. hvidt karton og har fået små sløjfer af snor i toppene. Det giver lidt dimension og et sødt tvist til kortet.

Og nu til min favorit detalje, nemlig den stemplede hilsen. Jeg er ret vild med den effekt der giver først at stemple et lyseblåt rensdyr, og så stemple en selve teksten med mørkebrunt henover. Det er simpelthen en teknik, jeg skal til at bruge noget mere.

Til sidst lidt rhinesten for at give det der bling.. og det var det... nemt og hurtigt.. hav en god dag!

1 kommentar:

  1. Den teknik skal jeg da lige afprøve i aften. Tak for tippet :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...