lørdag den 10. december 2011

Jeg længes efter sol og sommer..

Så derfor gik jeg ombord i country drive serien fra Echopark. Det er nogle dejlige sommerfarve og naive mønstre, som man kun kan blive i godt humør af at beskæftige sig med. Serien fåes både i en 6 x 6 og i en 12 x 12 udgave, så man kan altså sagtens lave LO med denne skønne serie.

Jeg startede med at skære en scalloped firkant med framlits sættet scallop square http://gittes.dk/shop/sizzix-framelits-die-13100p.html

Det gjorde jeg i det søde papir med træ-mønsteret. Derefter skær jeg en matte i et stykke klart gult papir, men bikubetern på.

Det brugte jeg dette sæt til:http://gittes.dk/shop/sizzix-framelits-die-13099p.html

Sættene passer sammen, så det er nemt at skære matter og rammer med dem.

Så klippede jeg et fortrykt tag ud og påsætte nogle af de medfølgende stickers.


En blå fugl og så valgte jeg stickers der oprindeligt stod seperate, men som sammen gav et godt budskab. Langs kanten af tagget stemplede jeg et lille hjerte 6 gange for at lave en lidt sød bord, og så tænkte jeg, at kortet måske egentligt kunne bruges som et valentinskort.

Til sidste gav jeg stickersne glossy accent, for at fremhæve dem lidt mere, og de søde små blomster i hjørnet fik et par rhinesten i deres midter.

Jeg monterede kortet på en blå base, og skær herefter en hvid kortbase til, sådan at den passede i størrelse. Kortet måler 12 cm på hver led og er lidt mindre end de kort jeg traditionelt laver, men jeg er egentligt lidt vild med formatet. Så det bliver ikke sidste gang, jeg prøver det.

Hvad med jer? Hvilket format foretrækker I, når I laver kort?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...