torsdag den 22. december 2011

Spellbinder kræmmerhus

Jeg har lige været i Hobbyboden og købe en tidlig julegave til mig selv. To nye spellbinders blev det blandt andet til. Den med sommerfugle og en med hjerter. På vej hjem fik jeg den ide at bruge dem til at lave kræmmerhuse. Jeg måtte fluks prøve at lave et enkelt da jeg kom hjem. Det blev ikke helt så stort som jeg havde regnet med, men det er ganske nuttet og det var nemt at lave. Men ungerne er ikke helt tilfredse med at der ikke kan være mere i det. Hihi - rumfang er vigtigt når det kommer til kræmmerhuse.

Jeg skal nok lave nogle mere traditionelle ting med mine nye spellbinders, så I kan se dem ordentligt :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det var da en supergod idé at lave kræmmerhuse af dem. Jeg har den med sommerfugle. Den driller mig bare rigtig meget, når jeg skal tage udstandsningen ud.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...