mandag den 9. januar 2012

Et nyt år - nye oplevelser

Godt nytår og velkommen til 2012. Noget af det jeg bedst kan lide ved nytåret er tanken om at et helt nyt år ligger ubrugt foran os - klar til at blive udforsket og klar til at give os en masse oplevelser og minder....Og derfor har jeg lavet en lille bog til mit 2011. Hvad den præcis skal indeholde har jeg ikke besluttet endnu, men det bliver sikkert en blanding af dagbog, scrapsider, Projekt Life og Art Journal - men vigtigst af alt er, at det bliver MIN bog. Jeg har købt et helt almindelig sort album med spiralryg, men du kan bruge hvad som helst eller lave din bog selv, fx af et minialbum, hvor du kan tilsætte sider hen ad vejen.


Forsiden er blevet beklædt med et stykke grønt mønsterpapir med lys tekst. Midt på forsiden har jeg sat en udskåret firkant lavet med denne die - papiret er lyst og med et enkelt mønster, der ikke er alt for tydeligt. På den udskårne firkant har jeg stemplet nogle ord som jeg synes passer godt til de forventninger jeg har til både bogen og 2012.


Som pynt har jeg skåret en lille gren ud med denne die. Jeg bruger den rigtig meget, enten hel eller i mindre stykker fx under blomster.


Der er også pyntet med lidt groft stof og en bling-swirl i den ene side.


I det ander hjørne er lavet en lille samling af blomster - både flade og knopper. Der er sat forskellige halvperler som center og et par stykker er drysset ud over baggrundspapiret.


Det er også brugt papir fra en gammel bog, lidt tyl og satinbånd som pynt.Alle kanter har fået Distress sværte i en passende farve. Jeg glæder mig til at fylde siderne i bogen - og måske nogle af dem bliver vist her. - Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...