torsdag den 8. marts 2012

Gauris opslagstavle

I weekenden var jeg til Scrap i det Jyske med en flok entusiatiske kvinder fra East Coast Scrappers - tidligere kendt som Odderne :-) Blandt deltagerne var min rigtig gode veninde Gauri, og det er faktisk hendes layout jeg gerne vil vise idag. Gauri har nemlig sin helt egen stil - forsøger ikke at passe ind i en bestemt stil men er sin helt egen. Et af de to layouts hun lavede lørdag er vist nedenfor, og der er flere grunde til at jeg gerne vil vise det:
  • Et sjovt tema, hun fandt et stykke papir i gemmerne der var lavet som en opslagstavle og gik ind på ideen.
  • Hun fandt en sjov og anderledes måde at fjerne en grim kant med; hun monterede et sort bånd hele vejen rundt og syede det fast med store synlige sting.
  • Hun gjorde noget af det som "man" gjorde oprindeligt i scrapbookingens "vorden" - hun brugte alle mulige ting hun omhyggeligt havde gemt; brochurer, kort, boarding pass og billetter - det ser man faktisk ikke så tit i scrap i dag.
  • Det lykkedes hende faktisk at få det til at ligne det som var temaet - en opslagstavle.

Tak til Gauri for at jeg må få lov til vise layoutet herinde.

/Gitte

1 kommentar:

  1. Super god idé. Det papir har jeg også et enkelt stykke af. Nu ved jeg hvordan det kan bruges. God weekend.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...