tirsdag den 24. juli 2012

Mere SMASH

I dag er der to fokus områder, dels mine sider med indretningsideer og dels en liste over hvad jeg har købt af "ekstra dims" til min SMASH book.

Jeg er ved at købe hus og skal flytte senere i efteråret. Så pludselig er der fokus på indretning igen, hvad har jeg lyst til at finde af nye ting, hvad kunne jeg finde på at lave selv - ting til mit nye hjem. I Smash bogen har jeg valgt at dele det op i de forskellige rum, og lige nu ser siderne lidt halvtomme ud - men det her er jo heller ikke som almindelige layouts man gør færdige, det er en fortløbende proces, hver gang jeg finder noget nyt og spændende der kan inspirere mig så skal det jo tilføjes siderne. Så om et par måneder ser mine sider helt anderledes ud :-)


Her er lidt til min gang, vil gerne have en lidt mere utraditionel pynt på væggene og vil gerne blive bedre til at bruge mine egne fotos, så derfor ideer til ophængning.
Og så bliver jeg da helt glad i låget over det skoskab, ved bare ikke lige om jeg har vægplads til det :-)




Køkkensiden er jeg ikke kommet ret langt med, men her har jeg lige klæbet en notes side ind så jeg kan samle en liste af ting der skal købes efterhånden som det går op for mig at jeg mangler det!




Stuen har jeg reserveret to sider til, det er langt det største rum og her har jeg lyst til at sy sjove nye puder, og ikke mindst en farvestrålende puf lige som den i nederste venstre hjørne, skal bare lige først finde ud af hvordan jeg laver den :-) igen har jeg sat en notes side ind så jeg kan skrive ned når det går op for mig at noget mangler - der er jo ingen der siger at det hele skal købes/laves på en gang, men så er ideerne samlet et sted.

Så langt er jeg kommet med min SMASH indtil videre, og det er en meget anderledes måde at "lege" på. Ikke det store fokus på symmetri og fine opsætninger, men på historien og indholdet "just SMASH it in".

Og hvad har jeg så købt af supplerende ting:
Stempel med små kommentarer og dato
Lille stack med notespapir jeg har valgt den neutrale men den fås også med forskellige temaer.
En ekstre pen i rød
Lidt masking tape
Elastic pen band her kan den ekstra pen sidde og den kan holde bogen lukket når den bliver mere fyldt.

 /Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...