onsdag den 1. august 2012

Lost and found

Er navnet på denne skønne papir-serie. Den er fyldt med nostalgiske motiver og glitter ;-) Helt perfekt til dette billede af min datter. Jeg faldt for teksten på papiret sammen med titlen. Synes at "look up - spread your wings and fly" er en fantastisk tekst sammen.
Blomsterne er hvide flade blomster fra Prima, der har fået perfect pearl vand sprayet over sig og store perlebrads i midten. Doilien har jeg også give perle-vand og lidt distress ink (antique linnen" for at tage det krid-hvide look af den ;-) photoen har fået en lille gul blonde i siden og så har jeg stukket et lille tag ind under photoet. Tag´et har jeg stemplet med et tekst stempel og så sværtet med distress ink rundt i kanten og bundet lidt snor med en charm-sommerfugl i. Jeg har sat små træ figurer ind i mellem blomsterne, da træet passer så fint i nuancerne til resten af LO´et.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...