mandag den 19. november 2012

Til og fra kort med mini blue prints

Jeg har fået de her fantastiske mini blue print stempler fra Tim Holtz.

Sættet består af 3 serier a 4 stempler med temaerne jul, Halloween og efterår. Juleserien kan også fås i et sæt med de 4 stempler i en større størrelse - se dem her.

Jeg har kastet mig over jule stemplerne fra mini blue print sættet og har lavet nogle til og fra kort. Super enkelt. Stemplet og sværtet i kanten. Her er de monteret på nogle gaver med twine.


Og lige et nærbillede af det ene kort med juletræet. Jeg synes de er fantastiske.


Jeg er slet ikke i tvivl om at mine julegaver i år bliver udstyret med de her til og fra kort. Men overvejer om indpakningen skal tilpasses, så det passer bedre til kortene. Måske pakke ind i råhvid silkepapir eller brunt bogpapir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...