mandag den 25. februar 2013

Den smukkeste dåse med guf

Endnu et par søde kunder lagde vejen forbi forleden  -  nemlig Jette og Marian.
De havde en flot dåse med (fyldt med lækkert guf), som Jette havde dekoreret med lækkert papir og en masse forskellige udskæringer.
Der er forskellige motiver på for- og bagside  -  og der hørte et supersødt matchende kort til  -  lavet af en toiletrulle!
Jette laver rigtig mange smukke ting, og du kan se en masse af det på hendes egen blog her:
http://jettejensen21.blogspot.dk/





3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot begge dele, og så endda i min ynglingsfarve også. Smadderflot arbejde her Jette, det er helt sikkert. Virkelig godt gået og hvor sødt af dig at gi den til Gitte.

    SvarSlet
  2. Meget skøn dåse du har fået og flot tag, det er jo fantastisk hvad man kan få ud af en toiletrulle og de blomster hun har lavet er super flotte, jeg var så heldig at møde Jette, så jeg kunne spørge om hvad die hun havde brugt til at lave blomsterne med :-) Jette laver nogle meget smukke ting, så jeg kan anbefale at besøge hendes blog:-)

    SvarSlet
  3. Super smuk dåse - og sikke et lækkert lille tag... Det må jeg prøve på en scrapside ved lejlighed :) :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...