torsdag den 14. februar 2013

LO med prima papir

Jeg er blevet helt vild med papiret fra denne stack. Jeg synes det er noget fantastisk papir, som kan bruges til både LO's og kort. Her har jeg valgt at bruge det til et LO. Jeg har valgt det lidt rå look til Patricks konfirmationsbilleder. Så jeg har lagt et matchende stykke karton bagved og revet papiret i stykker nogle stedder. Papiret er desuden sværtet. Og så er der nederst lavet en masse lag på lag med forskellige borders med porderpunches mm.


Og her et nærbilelde af de mange lag og et tag, som har fået en tur med et baggrundsstempel.


Her et nærbillede af det super lækre papir :)

3 kommentarer:

  1. Super flot. Lækkert papir.

    SvarSlet
  2. Rigtig fedt papir og et virkelig cool LO her. Godt lavet.

    SvarSlet
  3. Super lækkert LO!!
    Og papiret er også rigtig skønt - selv om jeg ikke plejer at være så meget til prima :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...