mandag den 18. februar 2013

Udvidelse af Design Team'et

I forbindelse med blog-sammenlægningen vil vi gerne prøve at holde et lidt mere jævnt aktivitetsniveau på bloggen og det kræver selvfølgelig et godt team af kreative hjælpere, for jeg kan desværre ikke nå det hele selv, selvom jeg gerne ville...


Heldigvis har de tre nuværende piger: Gitte O, Karina og Jane sagt jatak til at fortsætte  -  og derudover er der allerede nu et nyt design-team medlem på vej, som bliver præsenteret herinde i løbet af et par uger.
Så glæd jer allerede nu til et aktivt og inpsirerende forår her på bloggen.



P.S. Går du selv rundt med en drøm om at være med i vores design-team, så er du meget velkommen til at sende mig en mail på post@hobbyboden.dk og fortælle lidt om dig selv.
Vi kan både bruge faste designere som har mod på at komme med et par indlæg på bloggen hver eneste måned, men også gæstedesignere, som bare har lyst til en gæsteoptræden på bloggen i ny og næ er velkomne.
Kunne du ovenikøbet tænke dig at holde kurser i butikken og/eller hjælpe til med demonstrationer, kurser og make&takes på messerne, ja, så vil jeg også meget gerne høre fra dig.




5 kommentarer:

  1. Vær smart, og snup Vivi!!!! knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Det lyder da bestemt ret interessant, og det blir ret cool at få det hele samlet og regelmæssigt også.

    SvarSlet
  3. Spændende ... forstår godt du gerne vil have det hele samlet på een blog. Vi ses på torsdag :)

    SvarSlet
  4. Det er da rigtig spændende, glæder mig til at følge med.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...