tirsdag den 2. april 2013

Restekort

Jeg har været i gang med at sortere alle mine rester i farver for at få det brugt. I den forbindelse fandt jeg denne serie som fluks måtte konverteres til et par kort.


Jeg udnyttede den gode plads på kortet til at bruge et af de større tekststempler som Gitte har designet, det er altså min favorit for øjeblikket for det kan bruges til så mange anledninger.


På det andet kort lavede jeg trekantet afslutning på striberne. Da jeg bare ikke kunne klippe lige så endte jeg med at bruge hjørnet af et firkantet punch så symmetrien blev i orden og spidsen sad i midten af hver stribe :-)
Alle kanterne er naturligvis sværtede og tekststemplet er limet på mønsterpapir og monteret med 3D puder.

- Gitte O

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine og skønne papirer

    SvarSlet
  2. Super fint...altid dejligt at få brugt lidt rester.

    SvarSlet
  3. De farver er super skønne, så derfor dejlige kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Smart måde at bruge sine rester på....

    SvarSlet
  5. Flotte kort i dejlige farver.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...