lørdag den 13. april 2013

To kort samme skitse

Jeg blev inspireret til dette kort da jeg sad og rodede rundt på Pinterest i aften. Dog valgte jeg at lave blomsten med punches i stedet for at stemple der, og så brugte jeg lidt af de "gamle" detaljer jeg lavede før i tiden; blade med 3D facon og spiralen i tyndt karton. Teksten er printet på computeren.


Da det først var lavet tænkte jeg at det måtte kunne laves som et drengekort også, og her er resultatet af det forsøg. Jeg har forsøgt at få det til at ligne en medalje roset, de to nederste lag er limet sammen og sat på kortet med 3D puder, og det øverste lag er så monteret herpå med 3D puder.


- Gitte O

5 kommentarer:

  1. samme skitse- 2 forskellige kort. Flotte begge to.

    SvarSlet
  2. 2 gode takes på den samme skitse her, og alligevel så forskellige. Det viser godt nok, hvor meget papiret også betyder for resultatet.

    SvarSlet
  3. Super skønne kort - og meget forskellige :)
    God weekend :)
    -Marianne

    SvarSlet
  4. To lækre kort - er selv ret vild med "svalehaler". =0) God weekend.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...