tirsdag den 18. juni 2013

Det blev en dreng.

Hvis man kunne være forelsket i en papirsserie, så ville det for mit vedkommende helt klart være Little Darlings-serien fra Graphic 45, der lå øverst på listen. Papirsserien er nemlig fyldt med små motiver lige til at klippe ud og bruge på blandt andet dåbs-kort. Jeg har købt hele bloggen med papir, plus et par enkelt kun med cut-out motiver, som jeg så alle har klippet ud og lagt i en æske, lige til at finde frem, når der skal produceres til de små. Det er super nemt, og jeg er så glad for at jeg brugte tiden på det. For jeg får brugt så mange af motiverne.  


Kortet her er lavet med et lyseblåt baggrundspapir jeg har haft liggende LÆNGE, men som aldrig rigtigt er blevet brugt (kender I det?) Jeg kan hverken huske mærke eller noget, men jeg håber, det går ;-) Tag´, swirl og bogstaver er skåret ud på big shotten i en matchende farve og alt har fået sværte (distress ink tea dye fra Tim Holtz) i kanterne. Blonderne kan købes i butikken for 10 kr meteren, og jeg kan klart anbefale dem. De er så nemme at lime på og fåes i alle mulige farver.
Teksten er stemplet og skåret ud i hånden.


Sådan ser indersiden af kortet ud. Igen har jeg dekoreret hele kortet og jeg har også brugt de små motiver inden i kortet. Skrivefeltet har fået den øverste del punchet med små hjerter med en deep edge punch fra Martha Stewart. Og så har jeg brugt en masse lyseblå rhinesten, som er spredt ud over hele kortet.

7 kommentarer:

  1. Lækkert og så gennemført kort med dette søde papirer.

    Ha en god dag

    SvarSlet
  2. Uuuhhhh den deep edge punch er da bare for lækker !!!

    SvarSlet
  3. Hvad er det for en die til "tag" altså den hvor der står NOAH - den ser (også) lidt lækker ud :)

    SvarSlet
  4. Nøøj hvor er det bare cute. Den blog ligger også godt i min skuffe her, og den er bare sååå lækker til alle mulige babyting.
    Må jeg spørge, hvor har du fundet det stampel med det lille vers på, som du har brugt her?? Jeg har længe ledt efter den slags med små vers til forskellige lejligheder, men har ikke kunnet finde nogen på dansk, og det er jo ikke alle, som synes de er cool på Englesk, så vil godt nok gerne vide, hvor de kan fås, men ,åske er det noget for Gitte at tage op næste gang, hun laver stempler??? Jeg har set så mange søde på Engelsk til alle mulige situationer, men ville gerne finde dem her på dansk også. Og den blonde skal jeg da vist også há kikket nærmere på , den er da bare for lækker også he he. Men hele dit kort er bare superfedt.
    Há en rigtig god dag alle sammen.

    SvarSlet
  5. Nåee, hvor er det sødt. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et skønt kort. Flot papir men også rigtig mange søde detaljer. Tak for inspirationen ;)

    SvarSlet
  7. Hej.. Maryann stemplet er et af mine egne, som jeg har haft liggende siden jeg begyndte at scrappe.. det er ca 7 år gammelt og jeg har desværre aldrig set det andre steder. Det gode er jo at man altid kan printe små vers ud og så bruge på sine kort. Så brug endelig bare citatet ;-)Og tak for roserne alle sammen.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...