søndag den 23. juni 2013

Et mørkt kort...

Jeg fik en bestilling på et mørkt konfirmationskort og så matte jeg I tænkeboks. Alt lyseblåt og grønt og klare farver var bandlyst, da kortet skulle gives til en dreng, der har muret sig selv inde på sit værelse til dagligt og nærmest ikke tåler sollys ;-)
Og for at være helt ærligt så er det jo nærmest umuligt at finde konfirmationskort der ikke er romantiske og lyse.. 



Jeg tog derfor udgangspunkt I en Tim Holtz papirs blok jeg havde liggende. For hvis nogen er god for mørke farver, må det da være ham tænkte jeg. Kortet er så lavet i lag på lag stilen, godt med walnut stain ditress ink i kanterne og lidt stempling i kanterne af øverste lap papir. Stjernerne er skåret ud på Big shotten med min stjerne dies, som I kan se her.

Kortet er monteret på et sammenfoldet stk papir med verdenkort fra samme stack, for at undgå alt hvidt, lyst og rent ;-)

Og inden i blev kortet derfor blåligt/brunligt, men hvor det stadig var muligt at skrive med en alm. kuglepen. Jeg kan hilse og sige at modtageren blev meget glad for kortet.

3 kommentarer:

  1. Det er et super flot konfirmations kort.

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot arbejde og smukt lay out, men jeg må indrømme, det er lidt for mørkt til mig, men virkelig flot arbejde, det er helt sikkert, og når det er en bestilling, må man jo bare lave det, man bli´r bedt om, sådan er det.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...